kolmapäev, 9. november 2016

Reaktsioon

Naljakas tunne.
Ma ei pidanud Trumpi kunagi tõsiseltvõetavaks presidendikandidaadiks. Ei, ma teadsin küll küsitlustulemusi ja värki, aga minu jaoks oli ta niivõrd naljanumber, et ei viitsinud isegi avada artikleid või vaadata meeme, mis rääkisid sellest, et ta käitub idiootselt. Nagu - ma tean seda juba. Öelge midagi uut!
Nüüd on ... oh, ma tsiteerin iseennast fb-s.
"Nii naljakas tunne on. Nagu ma oleks nihkunud mingisse teise reaalsusesse. Isegi mitte "Noh, kuidas ma nüüd tagasi pääsen?!" vaid "Oi, siin võib tõepoolest kõike juhtuda. Sõda, piinamine, näljasurm - kõik on valikus. Ent omamoodi on see ka põnev, mitte lihtsalt õudne. Siinsed inimesed on ettearvamatult veidrad.""

Eh. Kuulge, aga vaadakem seda nii, et see on maailm, kuhu ma ellu jäin =) Teistes maailmades on teistmoodi!

Eestis ka valitsus vahetub? Keskerakond?!?!
Selgelt see on mingi huvitav maailm, kus elame =)

1 kommentaar:

  1. See oli praegu esimene koht, kust ma Trumpi võidust teada sain. Avan Feedly enne kui FB või uudised. Tõesti imelik tunne oli. Ei saa ju niimoodi olla?! Ma üritan nüüd mõelda, et ega see midagi väga ei muuda vast. No umbes sama kui EKRE võimule tuleks - mulle üks EKRE toetaja väitiski, et tema toetab neid vaid "värske vere" põhimõtte pärast (mitte "puhta vere" siis) ja kui nad võimule saaks, ega nad siis niikuinii oma radikaalsemaid plaane realiseeriks. Mulle tundub see liiga ohtliku mõtteviisina.
    Tuleb tunnistada, et isegi kui elad oma mullis, kus inimesed üldiselt on tolerantsed maailmakodanikud, siis üha enam on ümberringi neid, kes sellised ei ole.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.