pühapäev, 15. mai 2016

Ainus ehe õnn inimese elus on õnn osata olla õnnelik

See hetk, kus oled juba teist päeva endas maha surunud soovi õudusega avalikult imestada inim- ja eestlassoo suhtumise üle pedofiiliasse ja naisepeksu - ja siis korraga näed ühe oma lemmiknaise fotot, kus ta on väga rõhukalt rase, ning maailm tundub kolmkümmend kraadi rohkem elamist väärt olevat.
Kohv on hea.
Mango siiski natuke toores, aga ometi maitsev.
Muidugi on lollakaid, võibolla rohkem, kui ootasin, aga kui ma lollidele ei meeldi, olen midagi õigesti teinud.
Eile sadas viimaks ka vihma, isegi ilma, et ma pesu välja oleks viinud.

Lill.

Õnn ja õnnetus on inimeses endas, lihtsalt vahel ei aita positiivsemast mõtlemisest, et näidikut rohkem õnne poole lükata, on ravimeid vaja - aga nüüd, kui aitab, on nii tore! Suure kõhuga pilt ilusast inimesest kohe pöörab mu antennid sinnapoole, et maailm on kaunis, elu läheb edasi ning see, et on ka nõmedusi, ei muuda kaunist vähem kauniks.
Ohh, ta saab uue tite, ohh!

Muidu on see, et avastasin täiesti kogemata enda jaoks täiesti uue muusiku ja olen hurmatud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.