reede, 28. veebruar 2014

Head ajad vol palju

Mul on vaba aega.
Täiesti absurdne tunne.

Üleeile oli mul eksam, pärast mida tulin koju, lugesin neli tundi Murca blogi (link on ühe suvalise natuke vanema postituse juurde), magasin neli tundi ja lugesin veel kuus tundi Murca blogi, sest mul on vaba aeg ja ma võin. Võin täiesti ebaproduktiivselt tegutseda, võin olla kella kaheni üleval, võin magada millal tahan. Olen maailma kuningas!!!

Eile selgus, et päris nii see ei käi, et magan millal tahan ja passin (isegi unepausiga) kümme tundi arvutis pärast kolmetunnise ööunega ööd.
Ärkasin hommikul peavaluga, mis muutus üsna kiiresti (umbes 10 minutiga) üsna vastikust täiesti rämedalt vastikuks, nii et valust oli süda paha ja kuna ma polnud midagi söönud, öökisin kuivalt vetsupoti kohal, vahepeal haledalt viiksudes "Miks peab nii paha olema?!"
Öökimise vahele tuiasin vabisedes mööda korterit ja koristasin ettevaatlikult kõike, mida nägin, sest ilmselt minu esivanematel oli paha olla enamasti siis, kui mingi laip oli liiga kaua toiduvarude nime all koopas olnud, ja ainus võimalus oma enesetunnet parandada oli see minema tirida ja nühkida lõhnava heinaga maha ka kõik märgid ja jäänused. Kuidagi teisiti ei oska ma selgitada seda, et nii minul, mu emal kui isegi mu vennal (kes on täielik metsinimene ja ma pole teda juba kaks aastat näinud, sest ta istub kuskil Püreneedes või Vahemere ääres või sealkandis vagunelamus ja joob, tätoveerub ja metsistub seal omaette) ilmneb tendents haigena väga põhjalikke koristusi ette võtta.

Õhtuks oli suure koguse ibuprofeeni sissevõtmise ja suure koguse vietnami salvi endale laubale määrimise tagajärjel juba peaaegu hea olla ja selgus, et eksami sain B (tundub õiglane hinne - ma oskasin päris hästi ja täitsa sain paar uudset teadmist isegi õppmise käigus juurde, aga paar vastust  leiutasin suht suvalt kohapeal, meenutades oma laste ilmatukauget imikuiga, sest polnud taibanud lapse arengu konspekti isegi üle vaadata, sest oli vaja riiklikku vaktsineerimiskava, analüüside normväärtusi ja rahvusvahelisi lühendeid tuupida) ja järelikult ei pea uuesti sooritama.
Selle meeldiva emotsiooni pealt läksin magama, nägin unes hästi palju seksi ja siis ärkasin täna nii hea tundega, et selles kasvõi püherda.
Selle asemel koristasin VEEL, tegin kaneelisaiu ja omletti ja teed ning mängisin oma poja ja tema semuga lauamängu. Ja siis oli veel tulumaksutagastus ka tulnud, nii et käisin poes ja ostsin selle söögist, kempsupaberist ja pesupulbrist peaaegu tühjaks ning natuke jäi veel ülegi selleks, et kõik meie pere kolm peent taamimantlit keemilisse puhastusse ja pisiparandusse viia niipea, kui me neid seljas ei kanna enam kogu aeg. 

Ja ma ikka veel ei pea midagi.
Terve vaba nädalavahetus koos (minu tasemel) korras korteriga.
Keegi külla ei taha tulla? Täiega võõrustaks!

6 kommentaari:

  1. Tähendab.
    Reede on kohe läbi ja mitte keegi pole öelnud, et jee, mina tahan küll külla tulla.
    Miks ma seda päevikut avalikuna pean, mh, ah?!

    VastaKustuta
  2. Ma lugesin seda postitust liiga hilja :)
    Täna oleks tõesti võinud külla tulla!

    VastaKustuta
  3. Kui nüüd keegi kähku ei ütle, et jaa, mina tulen, siis ma lähen ise minema =)

    VastaKustuta
  4. Ah see olid sina. Ma vaatasin neid klikke ja mõtsingi, et kesse nii põhjalik ja süvenenud nüüd äkitsi.

    Teeme seda külastamise asja ükskord, kui mul on ka puhkuse ja vahe ajad?

    VastaKustuta
  5. Miks Sa nii kaugel pead elama?! Ma lugesin kutset täiesti õigel ajal ja oleksin ometi tulnud, kui vahemaa mõistlikum oleks.

    VastaKustuta
  6. Kunagi =)

    Üldiselt jah, teeme seda kunagi. Nendega ka, kes käivad kaugelt - kui käite ja on tuju, küsida ikka võib, kas mul on mahti.
    Ma rõõmustaks.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.