reede, 26. aprill 2013

Kordamine on tarkuse ema e. otse vestluskastist

 ("Otse" tähendab siinkohal "ainult natuke toimetatud," eks ole.)

Ma ju tahaks, et mul kõik õnnestuks!
Kui mitte alati
siis vähemalt siis, kui ma tõesti püüan =D
Ja ma mõistusega annan endale aru,
et mitte kellelegi ei õnnestu kõik alati, kuidas nad ka püüavad.
Ei ole olemas inimest, kuitahes, rikas, kaunis, suurepärase kallimaga, andekas ja võrratu suhtleja ta ka oleks, kel alati kõik õnnestuks. Igaühel on mingi sitt kaelas üle päeva.
Madonnal on kortsud ja nõme komme neid salata, Neil Gaiman saab kohati sõimata ebapiisava feminismi eest ja ta vanem tütar on paksuvõitu. Indrek Sammul sai Ugala kunstiliseks juhiks saades eelmise näitejuhi reetmise eest nuuti nii avalikkuselt kui loodetavasti iseendalt.
(...)
=P
(...)
Ma näitan keelt küll, aga tegelt oli väga hea see pai saada.
Sest täiega raske on leppida sellega, et inimene olemisest ei päästa ükski katsetus olla parem inimene.



Isegi sel tshikil on sittasid sette, nõmedaid hetki ja temagi võtab vahel nädalas neli kilo juurde. 

Inimene olemine. Võiks nagu arvata, et sellega harjub.

Aa, ja siis on veel see, mida ütlesid Hesse ja irve ja mida ma hiljaaegu ka fb-s linkisin, sest oli parasjagu väga vaja.
Selgesti on jätkuvalt väga vaja.

"How much have you lied! A thousand times, even in your poems and books, you have played the harmonious man, the wise man, the happy, the enlightened man. In the same way, men attacking in war have played heroes, while their bowels twitched. My God, what a poor ape, what a fencer in the mirror man is - particularly the artist- particularly myself!”
H.Hesse

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.