pühapäev, 28. oktoober 2012

=(

Tähendab, misasja.
Nüüd pani Rents ka oma plogi kinniseks!
Ainus inimene, kelle peale võis kindel olla, et kui elu on ka lage ja tühi ja kurb, vähemalt nädala jooksul ta ikka midagi toredat kirjutab!

Olen sügavalt löödud.
Võiks lausa öelda, et mu maailmapildis on nüüd mõra. Ta ei tundunud üldse seesugune inimene, kes paneks oma plogi peitu või jätaks järsult maha.

/klikib hämmeldunult juba neljandat korda "Pärdikute päevaraamatu" linki, ohkab ja vangutab pead.

No mida ma nüüd siis lugema hakkan?

21 kommentaari:

  1. Meelde tuleb Bilbo Baggins, kes oma sünnipäeval "juhtme välja tõmbas" - kadus, sest mõistis äkki, kui kõrini on tal saanud neist väikekodanlikest kääbikutest, kes oma pisikesest kodust kaugemale ei suuda näha:))

    VastaKustuta
  2. Mis tal üldse juhtus? Ainus nii ägeda reaktsiooni andev võimalus: sünnitas (varjates kõike eelnevat kogu blogosfääri eest). Ja avas kusagil uue kaka-blogi, tikri stiilis.

    No või sai teada, et tal on mingi ravimatu tõbi ja ta on kuu aja pärast mulla all ja ei taha vähest allesjäänd aega arvutis istumisele kulutada.

    VastaKustuta
  3. ma nägin blogipuus mingit katket viimasest postitusest pealikrjaga "Aitab!", mis jättis mulje, et tal sai kopp ette, et kui pole 24 tundi postitanud, on tal juba mailikastis kiri, et noh, kus on postitus.

    kahjuks ülejäänud osa postitusest oli juba nähtamatu =(

    VastaKustuta
  4. "Ausalt öeldes viskab ikka kopa ette küll, kui ühe päeva midagi ei kirjuta ja kohe hakkad meile saama teemal “sa pole juba 24 tundi postitanud”. No milleks? Ma ka ei viitsi kogu aeg. Ja ma ei ole küll vana ega oma peenist ega ole maailmakuulus kirjanik, aga muidu olen ma täpselt nagu George R. R. Martin – I’m not your bitch. Päikest!"

    VastaKustuta
  5. Nuh, mis seal ikka.

    Saab hakata lõpuks ka ise omaenda elu elama, igaüks.

    Igasugune sõltuvus on ju kurnav, eks ole.

    Elame üle.

    Ehk tuleb tagasi. Aga kui ka ei tule, siis see on juba tema enda asi.

    VastaKustuta
  6. Ega jah, see Rentsi elu kulutas kohe KÕVASTI minu oma. Vähemalt minuti päevas!

    Ongi aeg juba lõpetada, tõsijutt!!

    VastaKustuta
  7. Nähh, midagi tulin selle mõttega hommikumüsli kõrvale netti, et vaatame ära, mis zyzewski kirjutab, sealt edasi, mis Väga Naine kirjutab ja siis edasi, mis Pärdikute Päevaraamat kirjutab. Ja nüüd siis selline lugu. Tuleb siis hoopis hea lelle soovituse järgi (tore siin kohata!) müsli söömise kõrvale elama hakata :) Kõlab küll natuke kurnavalt.

    VastaKustuta
  8. Aga nagu näha, on ta meilimisele avatud ja mõjutatav. Naine, ehk jagad aadressi, kirjutame talle kõik? Või teeme Facebookis algatuse?

    VastaKustuta
  9. mul pole ta aadressi.
    Mina ka ei olnud see, kes talle neid nõudekirju saatis selgesti.

    Ma saan siin halada aint avalikult, kuidas on löödud meeleolu.

    hei, kui Rents pani oma plogi kinni, äkki juhtub see kord ka minuga? Tuleb siuke.... mingi kole Tunne peale ja panengi?

    Issand kui õudne!

    VastaKustuta
  10. Oh jumal küll, saage üle oma meilimisega. Lugege mingit raamatut vm.

    VastaKustuta
  11. nõustun kõigi eelnevatega ja olen VÄGA nördinud.
    No tõesti.
    tee või FB toetusleht "tahan normaalset blogi tagasi"...:(

    VastaKustuta
  12. Kui Rents sattub seda kommentaari siin lugema siis: ajutine populaarsus, mis sinu nimega seoses mulle osaks saab, on üüratu.

    Mul on vist üks kord elus olnud enne nii palju lugejaid päevas, kui eile ära tuli.
    Sõna "staarblogija" ei tundu sellel taustal enam raasugi sarkastiline =)

    VastaKustuta
  13. Siit järeldub loomulikult hüpotees, et rentsi blogi sulgemine oli su enda susserdamine, eesmärgiga endale lugejaid saada.

    VastaKustuta
  14. Et nad loeksid seda eriti lühikest ja mõttetut postitust.
    mhmh, mul on nüüd NIIIII palju võimsam tunne!

    VastaKustuta
  15. Huh, kõik on korras. Ma ei olegi täiesti võimetu inimesi hindama =)

    VastaKustuta
  16. Ma usun, et su sissekandel oli asjade parandamises oma roll. Võtan õhtul klaasikese veini sinu blogi terviseks.

    VastaKustuta
  17. Jah, mina mõelsi, et annan neile, kes päris seljas elavad, väikese õppetunni - ja mis on järeldus? Inimesed hakkavad arutama, et peaks ikka veel meile saatma. Lollakad. :D

    Aga ärge muretsege, nii kopp ees mul blogimisest veel pole, et ma reaalselt päriselt blogi sulgemise peale mõelnud oleksin.

    VastaKustuta
  18. Siinsetest kommentaaridest kuskil lulust saati mina küll ei saa aru, miline on sarkastiline, milline otsene.

    Ma sain nt aru, et mailisaatmine oli nali.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.