neljapäev, 5. juuli 2012

Eelmise lapsukese kohta

Kuna olen jätkuvalt tujutu ja vaimses näljas ja tahaks juba kirjastaja kommentaare oma uuele jutule, on ilmselt ainus päästev asi kirjutada ära "näete, mina tegin"-postitus "Sulavee ja veresidemete" kohta.

Ilmus ta antoloogias "Täheaeg 10" ja alguses ma väga kõhklesin, kas teda sinna üldse anda. Et nii lüüriline ja naiselik asi nii mehelikus antoloogias. Aga tagasiside põhjal tundub, et oli õige valik.

Alustuseks kahe Eesti raamatublogi arvustused:
Loterii - Täheaeg 10
Bukahooliku märkmed
Siis Eesti ainus pidevilmuv ulmeajakiri:
Reaktoris kirjutas Mant
ja muidugi ka BAAS:
"Sulavee" kohta eraldi
Ja BAASi arvustused kogu antoloogiale. (Seal mu arust minust eriti juttu pole, aga mingi kaude vihjamine ehk siiski.)

Kui keegi veel mõnda teab, olete teretulnud kommentaaridesse linke lisama.

4 kommentaari:

  1. Mina ei viitsi raamatupoodi minna, aga huvi tekkis küll. Kas saaksin kolme euro vms eest otse autorilt tellida?

    VastaKustuta
  2. whoa. Ma pean natuke mõtlema sellele. Mingi koleda wordi faili kiirmenetlusena nt võiks ju saada küll kolme euro ja vande vastu, et ei kasuta mu loomingut kurjasti, ei müü edasi ega riputa kuskile avalikult üles vms. Aga see on seekord siiski teene teene vastu erandkord, ma süsteemse müügiga veel ei tegele.

    VastaKustuta
  3. Wordist pdf-i teha on ju väga lihtne? Mõtle mingi aus süsteem välja, ega kiiret pole. Ma mingeid eriteeneid küll ei vaja. Eks sa peaksid vist sarnase vande võtma igalt inimeselt, kes su loomingut kuskilt loeb, sest asja sisseskännimine või sissetippimine pole hea tahtmise korral teise tööd kurjasti ära kasutada eriline probleem? Ja sellisel juhul saad sa ju paluda/kohustada seaduse abil see asi jälle maha võtta?
    Üksikmüügina pole asjal ilmselt tõesti sinu jaoks mõtet, aga kui sa asja süsteemseks muudaksid, siis ma ei usu, et sul paarikümne või rohkema ostja leidmisega plogi kaudu probleeme oleks.
    Võta mu ettepanekut kui väikest nüket oma paar postitust tagasi püstitatud hea idee käima lükata.
    Edu!

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.