teisipäev, 4. jaanuar 2011

Ma olen õnnelik inimene.

Vaadake, mulle tõesti tõesti tõesti meeldib lund rookida.
Andke aga ette lund, mida kaevata ja uuristada, tõsta ja loopida, ning ma olen rõõmus, heas vormis ja iseenda ja maailmaga rahul.

* Füüsiline liikumine, mil on ka muu kasutegur sehen kui minu enda kehaline heaolu.
* Põhjus minna talvel õue. Iga päev.
* Lume rookimise ajal on väga raske süüa.
* Ja isegi linna keskel on lumega ilus ning vaikne.

Nii et ses osas mul on praegu väga head ajad.

Muus osas vist ka. Kerge ja rõõmus on olla. Mul on tulevikuplaan ja imelised sõbrad ja hea soeng, mida veel vaja?

Kõigile neile kel on rasked ajad: pidage vastu! Kui vähegi suudate, mõelge funktsionaalsuse võtmes ja konstruktiivsetes suundades!
Uskuge: kõik läheb mööda!

Isegi head ajad, aga hei! Ette muretseda ei ole kuidagi funktsionaalne!

Ja lisaks tänase päeva kasulik tsitaat Neil Gaimanilt: "It's astonishing how much more cheerful a place the world becomes when you start to finish things."

2 kommentaari:

  1. Sa pole ainuke muide.Mina armastan ka lund rookida ja teen seda ainuisikuliselt oma majas.

    VastaKustuta
  2. Hmm... tahaks ka lund rookida, aga pole väga võimalust... Peaks uurima majahoidjalt...

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.