kolmapäev, 3. november 2010

Väike armastuskiri just sinule



Kunagi võiks mõnele larpile minna kõrtsilaulajatariks-kõhutantsijaks.
Mitte et ma märkimisväärselt laulda või tantsida oskaksin, aga mul on vist õige hoiak.
Vahel.

Sest ah! Päevadel nagu täna tahaks kogu maailmaga flirtida. Teda oma naeratusega rõõmustada, huuleprunditamise ja kulmukergitusega vastu naeratama panna, puusahööritusega selgelt viidata, kui lustlik meeleolu mul on ja kui väga hurmavaks ma teda pean. Tahaks libistada sõrmega mööda oma sulnilt siledat nahka ja tema meeltes puudutuseiha sütitada. Päevadel nagu täna.

Ah, armas maailm, me vast tõesti pole mingisuguseski püsivat laadi suhtes ja ilmselt ei saa ka kunagi olema, aga see ei tähenda, et me üksteise nähtavalolevaid külgi märgates teineteisele meeldida ja vahest ka veidi kudrutada ei võiks!
Sinu käest ma absoluutselt võtaksin täna suitsu vastu ja kummarduksin su poole seda süüdates!
Sinuga ma hea meelega jooksin ühe joogi ja astuksin siis oma piduritest kõrvalt mööda (mitte üle, ei, nii hästi me üksteist ei tunne, aga mööda siiski).
Ja jah, muidugi ma tantsiksin sinuga, ka kõiki neid tantse, mida ma tegelikult ei oska, aga eriti neid, kus saab improviseerida, sest ma improviseeriksin koos sinuga nii heal meelel!

Ma isegi ei pea sinuga midagi mõttekat rääkima, aga ma kahtlemata naeran su naljade üle, isegi kui need on pisut õelad, sest naerda on hea - eriti, kui oled rõõmus. Ja ma üldsegi ei oota, et sa tunneksid ära minu tsitaadid ja naljad, sest mõistagi on sul teistsugune taustsüsteem, aga ma räägiksin neid ikkagi suure mõnuga, sest noh - meeldivas seltskonnas on ka omaenda häält kaunim kuulata.

Ja kui ma hammustan natuke liiga tihti oma alumist huult ja libistan keelt üle selle, kui ma mängin oma kõrvarõngaga ning võtan pea-kuklas-poose, siis suhtu sellesse kui komplimenti, sest ma teen seda sinu meeldivast seltskonnast sünnitatud siirast elulustist, ilma mingi kurja tagamõtteta.

Võta mu armastuskiri vastu sama helges vaimus, kui pakutudki sai!

Pildi, mis illustreerib iha tantsida, laulda ja flirtida korraga, korjasin (ega sa ei pahanda?) sinu seest siit aadressilt.
=)

1 kommentaar:

  1. pildist: kui parem jalg ei oleks põlvest ülesse tõstetud, oleks tegemist väga ilusa klassikalise suusasammuga :D

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.