teisipäev, 19. oktoober 2010

Pärast jooksu, endorfiinidega

Tahaks armuda.

Kui ma nüüd juhtun armuma, siis järgneb ilge vigin ja hala ja pabistamine ja muretsemine ja juuste katkumine ja huulte närimine ja kehakaalu alandamine ja kõik muud maailma lollused alates sellest, et "hakkan targaks, et olla Armumisobjekti silmis parem inimene; selleks loen kohe läbi kogu Eesti Entsüklopeedia ja siis terve interneti ka".

A ikkagi tahaks armuda.

Parim enne tähtaeg tiksub ju muudkui lähemale! Vaikselt, aga salakavalalt. Iga päevaga on üha enam tunne, et mu ainus kunagi praegustele lisanduv elukaaslane saab olema koer.

8 kommentaari:

  1. Kes ei tahaks. :(

    VastaKustuta
  2. A koer on ju ka lahe, teisest küljest.

    jama, et ma ei saa seda endale veel lähiaastatel lubada - sest koer aheldaks mu kodu külge palju veenvamalt kui mõni imik.

    + Siis oleks armumistega ju veel ekstra kehvasti: "Oi, ma ei saa nädalalõpul X-kohta tulla, lastele oleks isegi hoidja olemas, aga koera pole kellelegi jätta :("

    VastaKustuta
  3. Ma just tahtsingi öelda, et koer oleks ka lahe ju:) Kuigi jah, see seob veel rohkem kodu külge paraku, kui just elumaja pole.

    VastaKustuta
  4. Ega see elumaja ka ei aita midagi, minu vanematel on elumaja küll, aga kuni neil koer oli, võisid nad samahästi ka lehma, sigu ja kanu pidada. Et isegi matustele minekut pidi kaaluma, naabritega läbi rääkima jne jne. Vahepeal nad võtsidki kätte ja pidasid lehma, sigu ning kanu, isegi jäneseid. Ja nimetasid seda linnataluks. Ja neid oli ometigi kaks ju. Aga mis kasu oleks armumisest, kui edaspidi tuleb kõikjal korda-mööda käia - üks hoiab kodus looma!

    VastaKustuta
  5. Võta rott, on transportaablim. Temasse võib ka armuda. Teda võib isegi vanematele tutvustada.

    VastaKustuta
  6. Miks mitte kass? Kassi saab päevaks-paariks üksi jätta ja pealegi, kes võiks olla veel klassikalisem koduloom ühele (ajutiselt) üksikule naisterahvale. Või veel armastusväärsem.

    VastaKustuta
  7. Ma soovitaks kah kassi, mitte koera: suudab oma aja ise ära sisustada, ei nõua pidevat aktiivset tegelemist ja mõnikord tuleb ja poeb natuke ja näeb kõige selle juures väga elegantne ja dekoratiivne välja. Ja kui on vaja ära käia, siis piisab, kui naaber hüppab paari päeva tagant läbi ja jalutamise kompenseerib liivakast, nii et vajadusel on võimalik ka nädalaks lahkuda (testitud).

    VastaKustuta
  8. Mul on 3 head sõpra, kes on kassidele VÄGA ALLERGILISED.

    =(

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.