teisipäev, 8. september 2009

1. septembri raasuke

Tuleb Tütarlaps pärast esimese koolipäeva aktust oma koduklassi. Ta on minu teada veetnud viimased kolmveerand tundi koos 12. klassi nägusate noorte meeste ja nettide neidudega koolimaja mööda uidates ning selle väärt hoonega tutvudes.
Mäletan, et mina omal ajal jäin oma esimesse klassijuhatajatundi isegi hiljaks, sest luusisin kahe laheda suur tüdrukuga koolimajas ringi ja...

Mina (entusiastlikult): Noh, kuidas tutvustusringkäik oli ka?
Tütarlaps (kergelt nina kritsutades): Üsna igav.
Mina: Igav? Mida nad teile siis näitasid?
Tütarlaps (tõsiselt): Põhiliselt näitasid nad kempsu.

...

Vähemalt on 12. klass aru saanud, missuguse ruumi asukohta teadmata on koolis raske hakkama saada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.