pühapäev, 1. märts 2009

Hundiratas

Nüüd on selge, maailmas pole õiglust.

Minu poeg, veel mitte 2 ja pool aastat vana, tegi hundiratast. Spontaanselt. Ta küll ei maandunud jalgadele vaid voodi peale istuli, aga see oli selgelt hundiratas.
Mina kilasin ja hõiskasin: "Tee seda veel!"
Ja ta tegigi. Veel umbes 6 korda.

Mina ei oska. Tütarlaps ka ei oska. Tema teeb spontaanselt.
Tütarlaps sai kadeduskrambid ja ma ei süüdista teda.
Kuigi ta on sel talvel õppinud suustama ja uisutama ja teinud suuri edusamme ujumises, ei oska ta üldse hundiratast. MINA ei oska üldse hundiratast. Ja see väike tõuk..!

AAH!
/muidugi olen ma poja pärast õnnelik, mis te ise arvate!

See triibumuster ajab mul pea valutama, kui ma teda vaatan, aga jutt muidugi on üllas. =D
Your rainbow is strongly shaded orange, red, and green.


What is says about you: You are a passionate person. You feel strong ties to nature and your mood changes with its cycles. Those around you admire your fresh outlook and vitality. Others are amazed at how you don't give up.

Find the colors of your rainbow at spacefem.com.

4 kommentaari:

  1. Hehhe:D
    see on nii, et inimesed jagunevad kaheks: need, kes oskavad hundiratast visata, ja need, kes ei oska.

    Häbi tunnistada, a ma olen varajasest lapsepõlvest kuulunud miskipärast oskajate hulka... Iseasi, kas praegu, paksu ja valdavalt kontorikoonlasena seda enam oska.

    VastaKustuta
  2. Inimesed jagunevad kaheks - ühed jagavad inimesi kaheks, teised seda ei tee.
    Tegelt on tegemist pideva üleminekuga, kus ei ole selget piiri osakajate ja mitteoskajatwe vahel - ilusaks näiteks seesama Krafinna, kes kuulub enda sõnade järgi küll oskajate ringi, aga ...

    VastaKustuta
  3. wtf?

    Omaarust tegin küll nalja, aga siiski...

    wtf?

    VastaKustuta
  4. /hääletab rahu ja sõpruse poolt maailmas.

    /kel on vaja norida, võib norida kuskil mujal. Meil on olemas delfid ja postimehe portaalid ja igasugused muud kenad kohad selleks. Palun minu võrgupäevikusse suhtuda kui mittelahingtallermaasse.

    (Või kui väga on vaja midagi teravat öelda, siis mitte anonüümselt. Tekitage endale identiteet või midagi.)

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.