neljapäev, 20. november 2008

Tagasilöök

Ilmne on, et äng on asunud vastupealetungile.
Tal on liitlane.
Minu vererõhk.

Peaaegu iga kord, kui ma hakkan kehaliselt nagu lausa vormi saama, kaal võtab ette mõningase languse ja ma olen endaga üsna rahul ja mul RÕÕM füüsilisega tegelda, otsutab mu vererõhk, et on geniaalne hetk kukkuda veel allapoole kui tavaliselt.
Mis toob kaasa selle, et mul hakkab pea ringi käima.
Viimased 4 päeva on möödunud lakkamatu pearingluse tähe alla, ja ma ütlen teile, see ei ole tore. Ma pole nii külma kõhuga, et kõiki oma tavalisi toimetusi, jooksuringe ja asju teha, kui ma TUIGUN ja kergelt iiveldan. Mis tähendab, et ma ootan ja puhkan ja söön, kuni paremaks läheb. Kuramuse NELI päeva juba ootan.

Mul ei ole sellisteks olukordadeks, kui mu oma keha, tuttav ja kallis keha mind alt veab, ühtegi retsepti. Reeturlik moodustis selline!
Täna olen ma lisaks täis tuubitud paratsetamooli, mis mulle ei mõju, sest mul hakkas pea valutama ja ibuprofeeni karbi unustasin maale, kui ma seal viimati käisin, ja kuna paratsetamool mulle tegelikult ei mõju, siis pidin võtma hobuseannuse, et saada sealt kõrvalt kätte oma 16 mg kodeiini. Kodeiin on tore.

Kodeiin mõjub.

Aga mu eriliselt sitale meeleolule mitte. Ma magan piisavalt. Ma söön piisavalt, vitamiini- ja valgurikast toitu pealegi. Ma olen väga kaugel anorketiliselt kõhnusest. Miks mu keha mind siis nii halvasti kohtleb?
reetur, ma ütlen.

ma tean, et ma pole haige. see ei vabasta mind enesetundest, et ma OLEN, igatsusest, et keegi peseks mu eest nõud ja pühiks toa ja söödaks mind apelsinide ja kuuma supiga.
Selle asemel on mul kaks nõudvat last.
Samas, ühel päeval on nad kah teismelised ja toovad mulle poest (paki)suppi ja apelsine ja pesevad nõud. Igatahes on mul PERE ja millegi poole tulevikku vaadata ja see on äge.
Positiivne noot koos peavalu taganemisega =)

2 kommentaari:

  1. Järgmine suurepärane hommik.
    Järgmine suurepärane peavalu.
    Järgmine hobuseannus paratsetamooli (seekord 1 tbl kodeiiniga ja 1 kofeiiniga, sest kodeiiniga said otsa).
    Pearinglus.

    Mis krdi värk on?!

    VastaKustuta
  2. joo kohvi, tõstab vererõhku vähemalt ajutiselt.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.